LOADING CLOSE

Podzimní Běžecko-triatlonové soustředění Prachatice

Ve čtvrtek večer se dvacet odvážných vydalo směrem Prachatice, kde jsme našli azyl v příjemném prostředí místního Pivovaru, abychom protáhli nohy v okolních kopcích, něco si naplavali a pocvičili bránice – nejen smíchem, ale nácvikem správné techniky dýchání. A soustředění se vyvedlo náramně.

Páteční ranní plavecký trénink nás příjemně probudil a díky nestandardní návštěvě v místním krásném novém bazénu se hned po Prachaticích rozneslo, že The Boy and his Team is back in Town.

Zasloužená snídaně, trocha relaxu a už jsme balili kecky směrem běžecký ovál, kde jsme nejprve procvičovali běžeckou techniku se zaměřením na správnou kadenci, abychom následně všechny poznatky převedli do praxe v podobě pyramid 200/400/600/800/600/400/200. S trenérem jsme probrali očekávané časy a počty sérií, aby šel každý podle své aktuální formy a výkonnosti.

Běhat s výhledem na krásné podzimní hory, v příjemně chladném počasí a jemnými slunečnými paprsky byla radost. Oběd a rozbor běžecké techniky každého účastníka z videí natočených na dráze. Trochu zrelaxovat a v zápětí vyrážíme okouknout, jak vypadala trať Xterry. Příjemný rozklus se změnil v ostřejší interválky a hlavní roli opět hrála hlavně technika. „Kadence, ruce pracují, lokty dozadu,“ bylo slyšet téměř na každém kroku (kromě funění).

Společně jsme to zvládli a drobně kroutili hlavami, co jsou Xterráci za lidi :-). Následoval technický seběh v místech, kde Xterráci jedou na bike nahoru (povzdech, co jsou Xterráci za lidi podruhé) a výklus směrem k domovu. Večeře a společenské nejen sportovní/běžecké/triatlonové diskuse a první den byl ten tam.

V sobotu nás čekalo překvapení, ráno jsme absolvovali krátké běžecké protažení a už jsme nasedali do aut a vyrazili směr Černá v Pošumaví na místní legendární závod. Na závodě jsme se potkali s Plzeňskými triatlonisty, kteří byli v místě také na soustředění, tedy o motivaci porvat se o nejvyšší příčky bylo hned postaráno. Devět km s 200 m převýšením a zejména jeden slušně kousavý kopec nám přinesly spoustu intenzivních zážitků a několik bedniček! Karel zvítězil, Oto bral druhou příčku, mezi ženami Sylva druhé místo a Janička třetí. Ale výborné výkony předvedl kompletně celý tým. Velké ocenění také patří Honzovy, který si zde odbyl svou úplně první závodní premiéru a v takto těžkém závodě se s ní popral naprosto fantasticky! Krátká regenerace v místní hasičské klubovně a hurá domů.

Kdo by si myslel, že pozávodní vyplavání bude ve stylu koupačky, tak se spletl. Slušně jsme potrápili ruce a hlavně pořádně vyklepali nohy, aby se nám lépe regenerovalo. Následující hodinka v posilovně byla už byla za odměnu plná nácviku správné techniky posilovacích i uvolňovacích cviků a fíglů, jak zlepšit dýchání, práci kotníků apod. Véča a večerní diskuse 🙂

V neděli ráno byla prvním programem snídaně, abychom se naladili na místního horskou lahůdku – kopec Libín. Sedm kilometrů krásného pozvolného stoupání 560 m v podzimně voňavém lese, fotka u rozhledny a trailový seběh lesem a přes louky, kolem obory daňků, abychom za odměnu doklesali zpět domů. Za odměnu od trenéra schválený pořádný oběd, fotka a ani jsme se nenadáli a kemp byl za námi.

Všichni parťáci odvedli úžasnou práci! Soustředění bylo plné skvělých výkonů, důležitých informací, rozborů, společné motivace, ale hlavně se skvělou partou a plné legrace.

Všem moc děkujeme a už teď se těšíme na příště!

A co na to účastníci?

• „Bylo to krásné, ale bolavé. Z auta mě doma museli vynést. :-)“
  • „Ahojte, moc rad jsem vas vsechny poznal a poradne si dal do tela (jako nikdy predtim). Dobre dojedte a budu se tesit na setkani na dalsi podobne akci! 👋 🏃🏻‍♂“
  • „Diky všem! Byli jste fajn. Tak zase někdy 🤗“
  • „Krasne jsme potrenovali a uz ted se tesim na plavecky kemp. 😁 Rad jsem Vas vsechny poznal!“
  • „Poteseni a potrenovani take na me strane 😉“
  • „Ano bylo to super, ráda jsem vás všechny poznala, motivace k tréninku to byla obrovska🙏🤩👊 a brzy navidenou“
  • „Všem díky za super atmosféru a ze jsem byl součást týmu i když mám na čem pracovat . Bylo to super a těším se na další kemp .“
  • „Take jsem moc rada za super prodlouzeny vikend, diky a tesim se zase nekdy priste! 😊“
  • „Diky vsetkym, ale hlavne Karlovi a Tomasovi za paradny kemp! Dufam, ze sa coskoro vidime na dalsom :)“
  • „Prvni sportovni soustredeni v zivote a zrovna s takou skvelou partickou 💃🕺. Znam vas sice kratce, ale vypada to na  stejnou krevni skupinu😀. Tesim se na dalsi soustredeni a hlavne na zavody🏊‍♂🚴‍♀🏃‍♂za tym 2BWINNER. Zvlastni diky Karlovi a Tomasovi👍“
  • „skvělá skupina…taky děkuji!!!!“
  • „Super to bylo👍“
  • „díky všem za skvělý víkend 🤟 pro mě  to nejlepší nastartování po nemoci a pauze👍“